Tri-Media公式YouTubeチャンネルを公開しました

デジタルCX顧客体験を提供する(株)トライ・メディア(Tri-Media Co.ltd)(代表取締役CEO 植松芳宏)は「CXマーケティングの情報提供」と「世界の映像と音楽のクリエイター達の作品公開の場」として、Tri-Media公式YouTubeチャンネルを公開しました。第一弾は弊社クリエイターによるSoulFlava”Vibration”シリーズ ”60 Minutes of Rain Vibrations for Sleep, Study, Focus, Work 雨の日のバイブレーション”と題した60分間の映像・音楽作品です。今インターネット上には国境を超えた多くの映像クリエイターやミュージシャンが作品を公開しています。こうした作品を独自の視点でマッシュアップし、公開していく予定です。
仕事や勉強の合間に、世界中のクリエイター、ミュージシャンの映像と音楽の体験CXをお楽しみください。

Tri-Media Co.ltd (Representative Director and CEO Yoshihiro Uematsu), which provides digital CX customer experiences, is committed to “providing CX marketing information” and “distributing works by visual and music creators around the world.” Tri-Media’s official YouTube channel has been released as a venue. The first installment is a 60-minute video and music piece from our creator’s SoulFlava “Vibration” series entitled “60 Minutes of Rain Vibrations for Sleep, Study, Focus, Work”. Nowadays, many video creators and musicians from all over the world are releasing their works on the Internet. We plan to mash up these works from a unique perspective and release them to the public.
Enjoy the experiential CX of videos and music from creators and musicians from around the world during your time between work or study.

ブログ記事アーカイブ

最近のブログ記事

  1. GoogleMapがAIによるクチコミ要約を開始
  2. 新勢力が議席を伸ばす
  3. れいわ新選組衆議院選挙TikTok
PAGE TOP